tiistai 2. elokuuta 2011

The countdown has started

Sista timmarna i Finland är nu pågång. I morgon klockan 6.55 kommer planet att lyfta, men jag måste redan vara på flygplatsen klockan 4.30 vilket menar att jag måste stiga upp om 3 ½ timme.

Känslorna just nu är ganska blandade, jag är otroligt glad och excited över att åka iväg, men samtidigt är jag litet rädd och så håller jag på att börja gråta hela tiden. Och samtidigt så känns det här inte ens verkligt.

Allting är nu packat och klart och i väskan finns det förutom mina kläder även helt superljuvliga avskedspresenter av mina vänner, mamma och pappa och min syster. Bilder på dom kommer senare.



Nu finns det väl inte så mycket annat att säga än hejdå, och så ses vi om 10 månader. Jag vet att det här kommer att bli ett otroligt år, både på gott och ont. Jag kommer att sakna er alla så otroligt mycket, men hey we'll stay in touch!

Mina ord räcker inte för att fullt beskriva mina känslor så här kommer några sånger som jag hoppas förmedlar dom, så lyssna på orden!

Mamma och pappa:
Oroa er inte för mycket, jag kommer nog att klara mig. Älskar er!





Fab  five den här är till er. Jag älskar er och kommer att sakna er så otroligt mycket <3
Den här är också till Lärkorna, mia och mia och katu, känn er extra träffade!


Sanna den här är till dig. Jag vet att du kommer att ha ett super år! Första året i gymnasiet kommer att gå i ett huj och sen ses vi igen! Ta allt ut av nästa år och gå på fullt me i allting nytt! Jag vet inte hur jag skall klara mig utan dig, men vi ska Skypa mycket! Älskar dig! Puss <3 Lyssna speciellt på refrängen!


Nästa gång skriver jag sen från Ames. Puss och kram till er alla, nu ska jag och sova!

<3 : Maria

1 kommentti: