tiistai 15. marraskuuta 2011

Audition!

Idag hade jag då aditions till vår skolas vinter musical, och det var sååå spännande. Vi var i grupper på 5 pers, och först sku vi sjunga en sång ensam framför en ''jury'' och sedan hadde vi en cold read. och sedan en dans audition. När jag sjöng min sång, eller det var egentligen en bit av en sång från musikalen, var blev jag så nervös att min röst börja darra lite mot slutet så jag kunde inte riktigt sjunga den sista tonen så lång som de var meningen att vara, men dom andra i min grupp sa att det nog for helt bra. Men det harmar bara lite för när jag hade övat på sången i vocal chords rummet gick det jätte bra fastäm där var massor med random elever, men sen blev jag så nervös i själva ausitionen, oc´h jag brukar inte vara nervös att uppträda. Så att vi får nu se, men dom flesta får nog vara med i musikalen i kören o cå cå att jag kommer nog att vara glad om jag ens får vara med i kören. Så jag väntar nu med spänning,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti