tiistai 17. tammikuuta 2012

New schedule

Lovar att skriva om californien och julen snart, men måst bara berätta om idag. Idag började alltså vår nya läseordning och min nya läseordning är helt bäst. Jag har inga håltimmar, men det är okej för jag har så roliga ämnen. Så först på morgonen hade jag Interior design and housing, som då är inrednings arkitektur. Jag har väntat på den här klassen hela året. Dessutom har dom två andra utbyteselevena (Andrea och Nastya som är min bra vänner) också den här klassen så det kommer att bli helt super. Sen hade jag perspects in media, där vi då kommer att se hur media påverkar olika saker. Vi kommer att titta på mycket filmer och tv och läsa tidningar och andra texter. Läraren som jag har är mr. Johnson. Jag hade honom förra semestern i journalism och han är liite nubig, men det gör honom bara rolig. Sen hade jag kör. Vi kommer då att ha timme varje dag och här på åren kommer vi att ha 4 konserer. Människorna i den klassen är helt super. Sen hade jag US history som jag måste ta,jag hade det i förra semester också, men det är nog helt intressant. Sen  hade jag US government, läraren verkar super så det kan bli en intressant klass, men det kommer att vara jättemycket arbete i den kursen. Sen hade jag då lunch. Efter lunch hade jag World issues, super intressant. Jag har samma lärare som jag hade i sociology och han är super mega bra. Sen hadejag matta, ja ville lämna bort mattan för min lärare var super seg hon borde typ pansionera sig. Men sen tänkte jag att set är bra att ha lite matta så att jag inte är helt lost när jag kommer tillbaka till lärkan (fast det kommer jag nog säkert att vara ändå för mattan hit är superlätt, fick A i kursen). Sen var det då dags för jumppa. Jag har då valt everyday P.E. ( normala jumppan är bara 2 ggr i veckan). Och när jag kom till jumppasalen så visa det sig då att i min jumppa är det 21 pojkar och 2 flickor (jag och en annan).Först panikera jag lite, men den andra flickan är helt super och jag vet henne från förut. Det kommer att bli en jättebra klass, för jag har ju då inte rört en fena på typ några månader. Vi kommer att vara i skolans punttis och work out 3 gågner i veckan och sen på tisdag och torsdag kommer vi att vara i jumppasalen och röra på oss mera. Idag hade vi då inte jumppa ännu, pojkarna spelade då bara brännboll och jag gick då inte med för dom kastar sååå hårt så ja ville inte att det skulle göra ont, så jag och den andra flickan satt då bara katsomon. Men god tur som jag har så kastade ju nån bollen rakt i mitt fejs när jag tittade åt ett annat håll. sååå typiskt. Det här var nu allt för idag.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti