sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Dresses!!!

Igår hade jag en helt super dag!!! Vi vaknade tidigt och gjorde paperouts (ja tror att jag har nämt det här förut, men Jason delar då ut lokaltidningen här i vår närhet och jag hjälper då alltid nu och då). Sedan körde vi till platsen där Terri har köpt sin klänning för bröllopet i april. Hon skulle då dit för att prova klänningen. Jag tittade då på klänningar för winter dance som är om en månad och för prom som kommer att vara i april. Sen spendera vi då basicly hela dagen med att gå till olika klänningsbutiker och det slutade då med att jag köpte tre klänningar fast jag bara behövde en. Men dom var på super rea och tillsammans så kosta dom där tre klänningarna bara $78 som då är typ 57€. Så en klänninga planera jag då att ha för winter dance, en för graduation day (fast jag nu inte graduatar så vill jag nu ändå ha en klänning och den tredje kan jag typ ha på min födelsedag eller något)
Här är då klänning nummer ett, funderar på att ha den här till winter dance

klänning #2 tänker jag spara för våren, den är lite mera casual

klänning #3 den här är den andra som jag funderar att ha för winter dance, den här skulle kanske vara bättre för temat för winter dsnce är neon nights

det här var då en klänning som jag prövade för prom

en helt kiva klänning som ja prova på

random klänningar som ja prova




denhä kela ja oxo på för prom, den var faktiskt 2 in 1 så man kunde ta bord follen och sen var det en svart coktail klänning under. Ja tyckte helt jätte mycket om den här, men jag vill ha en ljusröd så jag kommer nu ännu att fortsätta leta. men det är ju 3 månader till prom så inte någom mega panik ännu

två klänningar till som jag provade


Terri hade födis på fredagen så hon hade beställt söta cupcakes

mums.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti