keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Happy day!

Idag hade jage en helt super dag! På morgonen före skolan for jag till senior girls club för första gången. Vi är då altså en klubb av senior flickor och pointten med vår klubb är att vi planerar och ordnar winter dance som är i februari. Jag är sååå excited för det här! Vi planerar alla dekorationerna och gör plancher och planerar hurudana t-skjortor vi vill sälja o sånt. Och sen i februari kvällen före själva dansen kommer vi att dekorera hela skolan. och här i usa så har alla klubbar och team sina egna t-skjortor och ja tycker att senior girls clubs t-skjorta e helt super cool!


Sen efter skolan for ja till fiber clubs meeting. Fiber club e då basicly ''handarbets'' club, o ja lärde mig och sticka på det amerikanska sättet. Jag visste inte ens att det finns olika sätt att sticka på. Läraren som drar klubben är franska lärare och hon är helt super! Det var jätte roligt för jag for till clubben med Sydni och hon hade då aldri sticka, så det var super roliggt att läre henne.

NU är det då bara en vecka tills vi far till californien!!!! Jag orkar inte vänta mera!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti